3.13.2014

Hej hej detta är jag

jag heter Izabella Noralhoda
jag är för tillfället peppad inför att gå ut i solen
jag är bra på att komma ihåg detaljer om typ allt
jag tycker inte om när folk skämtar om opassande ämnen (rasism tex)
jag är dålig på att säga nej
jag läser "The Collector" av John Fowles
jag gillar alla promenader till havet och att skriva första raden i en ny skrivbok
jag sjunger ungefär hela tiden
jag älskar när han väcker mig med pussar
jag är inte speciellt bra på att komma på en bra svarsreplik när det behövs som mest
jag föredrar att prata engelska framför svenska ibland
jag dricker gärna rött vin
jag lyssnar på Mark Knopfler
jag blir arg på att rasism finns
jag är rädd för att jag aldrig ska hitta min plats i världen
jag önskar att lära mig spela ett instrument
jag är pinsamt dålig på att vara tyst
jag är uppväxt i en grå förort mittemellan stan och landet i Lund som jag älskar så mycket och som blir helt grön och fantastisk på sommaren



I vanlig ordning med klänning och leende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar