1.03.2012

Årets första nyhet!

Tja, året börjar bra iallafall. Idag fick jag nämligen reda på att min älskade bror Omar och hans flickvän Lisa ska ha barn! Jag blir faster i augusti/september och jag är så glad för deras skull! Gissa vem som kommer vara världens stoltaste syster och faster...
Grattis igen älskade familjemedlemmar!

Förutom den här extremt stora nyheten har jag också fullföljt ett nyårslöfte idag, jag tog tag i allt hamstrande jag har samlat på mig sedan flytten hit 2009 och rensade med hjälp av min fina vän Derin, upp allt och nu är allt säckat och väntar på att skjutsas iväg till Erikshjälpen eller annan liknande organisation. Hur fint som helst, må jag säga! Jag är stolt.

Här kommer lite bilder från 2011 iallafall! En litenliten sammanfattning:

Året började med 2010s sista bild där jag och min tiger var aspepp på nyår!
Jag fick tyg av mamma och sydde finfina klänningar i januari.
I februari åkte jag till Paris! När det inte regnade februariregn, såg det ut såhär.
I mars köpte jag min drömväska, som jag sedan hatade, älskade, hatade och nu älskar igen. Haha
Förutom väskan skaffade jag också Gustav. Han är försvunnen och det gör fortfarande ont.
Jag visslade mig in i aprilvärmen, leendes med blommiga klänningar på mig.
I april lärde jag även känna den här fina tjejen. Seriöst, Ellie om du ser det här. Du är fantastisk.

Jag och André fikade och kramades och pratade med solen i ögonen.

Och jag insåg vilken stor betydelse den här människan hade i mitt liv. 
Det blev påsk, jag gick på polsk gudstjänst med min plastfamilj och målade påskägg.

Maj blev lite vemodigt och jag kände mycket såhär.

Så jag gjorde något åt det, klippte mig och skrattade med vänner istället för att gråta.

Sista maj såg jag ut såhär, för att göra:

Det här. Världens finaste picknick.
Det uppstod speciella stunder, som bilden så fint visar. :> 
Det blev juni, sol värme och leenden.
Min älskade bror Ahed tog studenten, stolt stolt syster.
Midsommar och fångande av ett fint litet ögonblick. 
Det pågick en del studsmattshoppande också!

Nej, resten av året fortsätter jag med imorgon :)
Hold tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar