1.05.2012

Fortsättning!


Vi slutade sist på midsommar i juni och fortsätter här med juli!

I juli fyllde jag 20 år och ställde till med fest! Här med Axel och hans fantastiska pose!


Jag åkte innan min födelsedag och hälsade på Sofie och Jesper i vackra Härnösand :)



Beate kom och bodde hos mig en sväng också!
Jag åkte ner en sväng till Lund i augusti och sa hej till mammas katt!
Förutom det kom även Anton och hängde på mina axlar lite, haha!
I september drack vi väldigt mycket vin och dansade på Strand!
Fredrik kom från Skåne och hälsade på vårt galna umgänge!
Jag umgicks med klasskompisar på biblioteken och låtsades plugga, haha
I oktober jobbade jag med Barnpoesifestivalen och myste med Doggen.
Åkte ner till Skåneland igen och tog knäppa porträtt i Photobooth ^_^
I november gjorde jag och bästisen en kattpumpa!
I Lund gick jag+bröder+flickvän till en bror ut och drack drinkar!
Jag umgicks med världens snällaste Ossian!
Väl i Stockholm lekte jag och Jessica Boxxy!
Och det blev vilda hemmafester i Husby som slutade spexigt.
December kom och vi hade maskeradfest á la nördar!
En del av min julafton bestod av världens roligaste Alex!
Och juldagen innebar ännu mer festligheter. Sedan blev det nytt år och det fortsätter vi någon gång med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar