1.06.2012

Blabla hockey

(bild från DN.se)
Så Sverige vann hockeymatchen. Första guldet på 31 år. Tjoho GRATTIS! Jag kunde verkligen inte bry mig mindre, jag förstår att det är spektakulärt att lilla Sverige vinner stora guldet, men det måste väl finnas något mer intressant som hänt i världen än detta?! Jävla Västvärlden, vi är så instängda i vår lilla gulliga bubbla där svält, miljöproblem eller annat väsentligt för mänskligheten ens existerar.

Jag vet inte, eller så är jag sur och bitter bara, haha. Har jag rätt, fel? Säg gärna vad du tycker.

I min värld spillde jag precis kaffe i sängen, nu erhåller min bäddmadrass en enorm fläck och jag är frustrerad. Annars läser jag Guy de Maupassants novellsamling, myser i min stickade fantastiska tröja och dricker lite för mycket kaffe. Jag har börjat året så himla bra, med fina vänner, kramar och skratt. Precis så det ska gå till.

Min musikspelare spelar upp She & Him och Sailor & I, folkigt och fint.

Idag ska jag träffa min älskade bästa vän!!! Även om det bara är i knappt en timma så blir jag så varm i magen av det. Ska bli så himla himla roligt. Och Jesper är också där! En stor och varm kram till er båda.

> Jag längtar så fruktansvärt till våren och värmen. Förhoppningsvis försvinner pudersnön härifrån lika fort som den kom. <

Igår överraskade vi förresten Olle på hans stora dag! Så fort jag lyckats låna lite bilder så ska jag visa! Det var fantastiskt fint! Nu ska jag äta lite middag innan jag går och gör något annat än att sitta vid datorn.

Puss och kram och ha det fint i solen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar